Πολίτης… (Έλληνας και Εβρίτης)

ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ

Posted by politis στο Οκτώβριος 19, 2006

Την περασμένη εβδομάδα (αλλά και σε αρκετές πριν) ένιωσα πολλές φορές ηλίθιος… και με την βούλα κιόλας αφού μέχρι και η Θεά της πληροφόρησης, η τηλεόραση, μου το επιβεβαίωνε συχνά…

Δεν έχω παράπονο όμως ούτε και από τους υποψήφιους… και αυτοί μου δωσανε να το καταλάβω καλά… μέχρι και ψηφοδέλτια μου έδωσαν, καλοκλεισμένα σε όμορφους φακέλους, για να χρησιμοποιήσω την ώρα θα ψήφιζα (καλά κάνανε οι άνθρωποι… είναι δυνατόν να ξέρω να κάνω ένα σταυρό σε ένα χαρτί και να το βάλω μόνος μου σε φάκελο; Το ξέρουν ότι ζώ σε πειρατικό καράβι σε μυθιστόρημα του Ιουλίου Βέρν ή σε ταινία γουέστερν…)

Ξέρετε όμως… μέχρι και εχθές είχα τις αμφιβολίες μου… αναρωτιόμουν αν πραγματικά είχαν δίκιο στο ότι είμαι τόσο ηλίθιος…
Τώρα πλέον ξέρω…

Τώρα μου έδωσαν αποδείξεις… Από εδώ και πέρα δεν θα τους αμφισβητώ…

Αυτή την εβδομάδα μεταξύ των δύο Κυριακών των εκλογών, το συζήτησα στα καφενεία… το είδα στην τηλεόραση… το άκουσα στο ραδιόφωνο και το διάβασα στις εφημερίδες…

Ναι είμαι ηλίθιος… φαίνεται πλέον καθαρά…

Είναι σίγουρο ότι θα ακολουθήσω τις εντολές του αρχηγού μου, του άρχοντα μου, του προστάτη μου, να του φιλήσω και τα πόδια βρε στο κάτω κάτω…

Ναι… αυτός που δεν κατάφερε (λόγω του πολέμου που δέχθηκε από τον σιωνισμό, τον ιμπεριαλισμό, τους αλλόθρησκους, τα μαχαιρώματα, τους αντάρτες κτλ κτλ) να περάσει σε δεύτερο γύρο διεκδίκησης της εξουσίας του τόπου, θα δει τώρα πλέον με πιο καθαρό μυαλό τα συμφέροντα μου, θα κάνει τις συμφωνίες του και θα μου πεί ποιόν φάκελο (ξέρετε, απ αυτούς τους κλειστούς που θα μου ξαναδώσουν…) να ρίξω σ’ αυτό το κουτί με την σχισμή από πάνω… στο δικό μου το κουτί…

Και μετά λένε την τηλεόραση «χαζοκούτι»…

Σχολιάστε

 
